Film eller hoppning?

Min bror undrade ifall vi skulle kolla på Bilarna 2, men nu märkte jag att vid 9 så kommer det visas live från GHS. Klart jag vill kolla på det, haha. Men ändå vill jag kolla på film? Jaja, tror det blir hoppning, jag är inte så mycket för film och alla tycker jag är tråkig bara för det..
Jag vet inte vad jag ska hitta på under tiden klockan närmar sig mot 9. Tror det blir att gå ner, kolla om det finns Cola & något mer gott, sedan vill jag gärna baka, men jag lovar att mamma inte vill det!
Vill inte baka helt forever alone :(
Vi höörs..
Fjollan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }