Om min & Neijas hoppning

Börjar känna mig riktigt säker på Neijas hoppning nu. När jag ser bilderna från hoppträningen och vi hoppade 80 cm lätt som en plätt och hon har löshoppats 110 cm utan problem. Nu är det bara jag som ska upp på den höjden.. När det kommer över 90, blir det lite obehagligt. Men hästen kan ju. Så det borde inte bli några större problem och om nästa träning går bra ska jag hoppa 90 eller 1 m!
Jag vill typ ut och hoppa henne nu ju.. Kan ju dock inte eftersom hon har tävlat idag xD Eller vi kanske man ska säga. Känner att bilden som visar oss, anridningen var perfekt, jag var stenhård på att det skulle bli ett bra hopp. Kanske allt det som behövs? Tror det var just den där anridningen som helt plötsligt fick mig att tänka att jag verkligen ska över högre hinder! :D
Kolla hur hon flyger över på ett 80 hinder!? Då borde det ju funka att hoppa högre, eller hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }