OJ!

Man kan ju knappt tro sina ögon när man ser att jag är här och bloggar...
Har hänt lite jobbigt i privatlivet igen, så bloggen fick vara helt enkelt.
Annars har lovet tillbringats med min fina Evveh, och en del av det som är kvar kommer också spenderas med henne. I helgen har vi bokat studiotid för fotografering, sjukt kul!
På hästfronten finns inte så mycket att prata om för tillfället, har Jack på Fredag och Lördag, så kaaanske kan vara snäll och uppdatera er lite mer då ;)
Längtar så sjukt mycket till slutet av denna månad, men än får ni minsann inte veta varför. Kan säga att både jag och Josse kommer att uppdatera denna blogg MYCKET mer (förhoppningsvis) hehe.
Min lilla bajsplutt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }