God morgon!

God morgon!
Idag laddar jag för en sjukt rolig dag, fotografering! Dock är det inte hästfotografering idag, utan jag ska med min underbara vän Evveh och hennes pojkvän till en fotostudio och fota dagen lång.
Senare ikväll ska jag iväg till stallet är det tänkt, förhoppningsvis hinner jag rida också, det ska jag se till!
Har bestämt mig för att vara lite strängare mot mig själv och uppdatera här lite oftare, känns mycket roligare nu när Josse har uppdaterat till en ny design! :D
Damphäst <3 
När Alex (Evvehs pojk) och Evveh vad med och skulle fota försökte han få med tungan, vilket är svårt!
Jack brukar alltid springa runt och räcka ut tungan, vet inte om det är när han arbetar eller bara för han tycker det är kul? Hur som, ska försöka uppdatera er ikv, bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }