Blogglista...

UTAN HÄSTAR ;o
Nämn något som gjorde dig glad igår: Evveh <3
Vad gjorde du kl 08 i morse? Ändrade så larmet skulle ringa halv 9 ist.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Gjorde en annan blogglista till min andra blogg
Det sista du sa högt? Älskar dig med
Det senaste någon sa till dig: Älskar dig
Vad har du druckit idag? En festis och en Mocca latte
Vad var det senaste du åt? Pommes
Vad var det senaste du köpte? Pommes
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig nu? Vene
Godaste glassmaken? Beror på vart man ska äta
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Aa
Sover du tungt? Nej. 
Drömmer du mardrömmar? Aa
Trivs du med ditt jobb? Har inget jobb än...
Favoritklädsel? Mina ljusblåa jeans och en mörkblå tjocktröja <3
Favoritlåt just nu? Lyssnar aldrig på musik, headsetet funkar inte
Vad ser du om du tittar till höger? En säng
Vad gör dig glad just nu? Evveh och min sambo
Vad ska du göra härnäst? Gå ner till tvättstugan...
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Sådär..
Favoritgodis? Fazermint
Kläder just nu? Mjukisar och ett rosa linne med dödskallar
Sommarplaner? Har Jack hela sommaren, utomlands förhoppningsvis och jobb om jag hittar något.
Hur många kuddar sover du med? 5
Morgon eller nattmänniska? Är ALDRIG pigg...
Vad är viktigast för dig? Min familj, mina 2 närmsta vänner, min sambo och Jack.
Är du kittlig? Aa
Snarkar du? Fråga inte mig.
Stjärntecken? Skorpion
Äckligaste insekten? Spindlar, blinningar, bromsar, myggor, getingar och bin.
Stökigt el välstädat? Mittemellan
Vad längtar du mest efter just nu? Sommar, och slutet av April! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }